Nowości
FAQ
 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
 

1. W JAKICH GODZINACH I DNIACH MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA? 

Dział obsługi klientka jest dostępny w godzinach 9 -16 od poniedziałku do piątku. W tym celu prosimy o napisanie maila na adres :

kontakt@allurestore.pl, na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu kilku godzin. 

2. CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO BY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE? 

Nie ma takiej potrzeby. Zamówienia w naszym sklepie składane są bez konieczności zakładania konta. Znacznie przyspiesza to proces zakupów. 

3. CO ZROBIĆ GDY WYSTĘPUJE PROBLEM ZE ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA? 

Niezwłocznie skontaktuj się z nami! Jeśli nie ma oficjalnego komunikatu na stronie głównej o występujących problem, nie powinnaś mieć problemu z zakupami. 

4. JAK POPRAWNIE DOBRAĆ ROZMIAR UBRANIA? 

Przy każdym produkcie podane są wymiary ubrań. Znajdują się one zaraz pod informacjami o produkcie.

Jeśli mimo wszystko masz problem z doborem rozmiaru, skontaktuj się z nami, dołożymy wszelkich starań by Cię zadowolić.

5. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA? 

Zamówienia realizujemy od 1 do 7 dni roboczych tj. poniedziałek- piątek. W przypadku gdyby realizacja zamówienia miała się wydłużyć poinformujemy Cie mailowo lub telefonicznie. W przypadku okresów świątecznych mogą wystąpić opóźnienia w dostawie. 

6. JAK WYGLĄDA PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

 Zamawiasz na stronie allurestore.pl co jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i warunków sprzedaży. Następnie płacisz przy pomocy jednej z dostępnych opcji. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy przesyłkę na podany wcześniej adres.

7. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE? 

Formy płatności jakie akceptujemy to PRZELEW ZWYKŁY. Na wszystkie wpłaty czekamy do 5 dni, następnie zamówienie zostaje automatycznie anulowane. 

Płacąc przelewem tradycyjnym pamiętaj by w tytule przelewu wpisać numer zamówienia!

Dane do wpłaty przelewem zwykłym: 
ING BANK: 42 1050 1070 1000 0092 5908 4110

8. JAK WYSYŁACIE PRZESYŁKI ?

Paczki nadajemy kurierem DPD lub wysyłamy kurierem Pocztex.

9. CZY MOGĘ ODEBRAĆ TOWAR OSOBIŚCIE? 

Niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. 

10. CZY PRZYJMUJECIE ZWROTY? 

Tak oczywiście. Klient ma 14 dni na odesłanie przesyłki. Więcej informacji znajdziesz w zakładce ODSTĄPIENIE OD UMOWY.

11. CZY W WASZYM SKLEPIE JEST MOŻLIWA WYMIANA TOWARU NA INNY? 

Tak oczywiście. Jeśli chcesz to zrobić skontaktuj się z nami.

12. CZY MOŻNA REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY U WAS TOWAR? 

Tak można, skontaktuj się z nami a pokierujemy Cię jak można to zrobić

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl